Fortumin toimintakertomus ja tilinpäätös 2016 julkaistu

FORTUM OYJ    PÖRSSITIEDOTE    16.2.2017 KLO 12.00

Fortumin taloudelliset tiedot 2016 sisältäen toimintakertomuksen, tilinpäätöksen ja tilintarkastuskertomuksen on julkaistu. Lisäksi on julkaistu toimitusjohtajan katsaus, selvitys Fortumin hallinto- ja ohjausjärjestelmästä, palkka- ja palkkioselvitys sekä verojalanjälkiraportti.

Materiaali on tämän tiedotteen liitteenä ja saatavilla suomeksi ja englanniksi yhtiön verkkosivuilla www.fortum.com/sijoittajat.

Vuosiraportoinnin kokonaisuuteen kuuluvat Fortumin verkkovuosikatsaus ja kestävän kehityksen raportti julkaistaan viikolla 10 suomeksi ja englanniksi yhtiön verkkosivuilla www.fortum.com/sijoittajat.

Fortum Oyj

Sophie Jolly, Sijoittajasuhde- ja talousviestintäjohtaja

Jakelu:
Keskeisimmät tiedotusvälineet
www.fortum.com

Fortum
Fortum on johtava puhtaan energian yhtiö, joka toimittaa asiakkailleen sähköä, lämpöä ja jäähdytystä sekä älykkäitä ratkaisuja resurssitehokkuuden parantamiseen. Haluamme edistää asiakkaidemme ja yhteiskunnan kanssa muutosta kohti puhtaampaa maailmaa. Palveluksessamme on noin 8 000 ammattilaista Pohjoismaissa, Baltian maissa, Venäjällä, Puolassa ja Intiassa. Sähköntuotannostamme 62 % on CO2-päästötöntä. Vuonna 2016 liikevaihtomme oli 3,6 miljardia euroa. Fortumin osake noteerataan Nasdaq Helsingissä. www.fortum.com/fi